Portada Mail Suscriure's a les notícies RSS

Totes les notícies Seguretat i convivència S'obre el període de sol·licituds per a la renovació o expedició del DNI
S'obre el període de sol·licituds per a la renovació o expedició del DNI
Seguretat i convivència
dijous, 1 d'agost de 2019 08:05

L’Ajuntament informa que cal demanar cita prèvia trucant al 93 842 20 16 o de forma presencial a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania

 

Les persones interessades a obtenir o renovar el seu Document Nacional d’Identitat (DNI) ja poden demanar cita prèvia a les oficines de l’Ajuntament de la Roca del Vallès (de dilluns a divendres, de 09 a 14 h; i els dilluns i dijous, també de 16:30 a 18.30 h) o bé trucant al 93 842 20 16. La data de la propera convocatòria és el 15 d’octubre, mentre que la recollida serà el 17 d’octubre.

Requisits i documents necessaris per a l’expedició del DNI

Primera inscripció (Si és menor de 14 anys de edat, haurà d’anar acompanyat del pare/mare o tutor legal amb el seu DNI en vigor)

Dues fotografies recents (en color, amb el fons en blanc)

Certificat literal d’inscripció de naixement, expedit pel Registre Civil expressament per a l’obtenció del DNI, que té una validesa de 3 mesos des de la seva expedició

Certificat d’empadronament, que té una validesa de 3 mesos des de la seva expedició, o declaració jurada del seu actual domicili

Renovació per caducitat

Dues fotografies recents (en color, amb el fons en blanc)

DNI  anterior

Renovació per extraviament, subtracció o deterioració

Tres fotografies recents (en color, amb el fons en blanc)

Imprès D-601, emplenat, que serà facilitat per l’Equip de DNI Mòbil

Renovació per canvi de filiació

Dues fotografies recents (en color, amb el fons en blanc)

DNI  anterior

Certificat literal d’inscripció de naixement, expedit pel Registre Civil en el que ha de figurar la modificació produïda, que té una validesa de 3 mesos des de la seva expedició

Renovació per canvi de domicili

Dues fotografies recents (en color, amb el fons en blanc)

DNI  anterior

Certificat d’empadronament, que té una validesa de 3 mesos des de la seva expedició, o declaració jurada del seu actual domicili

Per als residents a l’estranger, certificat d’acreditació de residència expedit pel Consolat espanyol en el que consti inscrit

L’Ajuntament aconsella que en cas d’urgència la persona afectada es dirigeixi directament a la comissaria més propera (Granollers – Mataró), ja que aquest servei no es pot fer càrrec de possibles imprevistos tècnics que puguin fer endarrerir uns dies la data de lliurament dels documents.