El cicle ‘La Primavera, la Roca altera!’ celebra la seva tercera edició amb concerts, monòlegs i propostes singulars del 16 de maig al 20 de juny.

">

La Roca del Vallès torna a alterar la primavera amb música, humor i espectacles per a tots els públics

Última revisió 04-05-2026 08:17
04/05/2026

El cicle ‘La Primavera, la Roca altera!’ celebra la seva tercera edició amb concerts, monòlegs i propostes singulars del 16 de maig al 20 de juny.

La Roca del Vallès torna a apostar per la cultura a l’aire lliure amb una nova edició del cicle ‘La Primavera, la Roca altera!’, una proposta ja consolidada que comptarà amb una programació variada i accessible per a tots els públics. Organitzats per l’Ajuntament, tots els espectacles tindran lloc a les 20 h a la plaça de Can Torrents, excepte el monòleg del 23 de maig, que es farà a l’Auditori del Centre Cultural, i el concert final del 20 de juny, que començarà a les 22 h.

El programa arrencarà el 16 de maig amb l’actuació de Mai No More, un quartet emergent de pop-punk del Vallès Oriental amb un estil inspirat en el so nord-americà dels anys 2000, que compartiran escenari amb Dj Bravo.

El 23 de maig, el cicle farà un gir cap a l’humor amb el monòleg ‘Vaques Flaques’, de Marc Sarrats, una proposta que combina crítica social, mirada generacional i humor punyent per reflexionar sobre les múltiples crisis actuals amb ironia i intel·ligència.

La música tornarà el 6 de juny amb el grup jove Indubio, en una vetllada que també inclourà la presentació dels cartells de Festa Major i la sessió de Dj Bravo, en una cita que connecta cultura i tradició festiva.

El 13 de juny, serà el torn de Miri’s Way Acústic, que oferirà un viatge musical íntim a través de grans èxits des dels anys 60 fins a l’actualitat, reinterpretats amb un estil personal i proper, acompanyats també de Dj Bravo.

El cicle clourà el 20 de juny amb una proposta especial i única: ‘1 piano i 200 espelmes’, del pianista i compositor David Gómez. En un ambient màgic i envoltat de llum de les espelmes, el públic podrà gaudir d’un concert emotiu amb peces de grans compositors com Bach o Mozart, en una experiència musical íntima i evocadora.

Amb aquesta nova edició, la Roca del Vallès reafirma el seu compromís amb la cultura de proximitat i de qualitat, oferint una programació que convida a sortir al carrer, gaudir de les nits de primavera i compartir experiències culturals en un entorn proper i acollidor.