type=11
La jornada del 3 de febrer va sumar 36 donacions i reforça la tendència positiva del municipi en solidaritat i participació ciutadana.
La darrera campanya de donació de sang celebrada a la Roca del Vallès el passat 3 de febrer va tornar a demostrar el compromís solidari de la ciutadania. En aquesta jornada es van registrar 36 donacions de sang, dues de les quals corresponen a nous donants, així com dos oferiments i cinc donacions de plasma.
Aquests resultats s’emmarquen en un context molt positiu per al municipi. La Roca del Vallès va tancar l’any 2025 amb un total de 341 donacions de sang, una xifra que suposa 32 donacions més que l’any 2024, quan se’n van comptabilitzar 309. Les dades facilitades pel Banc de Sang i Teixits confirmen una tendència a l’alça, amb un increment tant en el nombre de donacions com en oferiments, nous donants i donacions de plasma.
Des de l’Ajuntament es valora molt positivament aquesta resposta ciutadana i es vol agrair la implicació de totes les persones que hi participen, ja que la donació de sang és un gest essencial que salva vides i garanteix el bon funcionament del sistema sanitari. El consistori anima la població a participar en les campanyes de donació i a continuar fent créixer aquestes xifres, reforçant així una xarxa de solidaritat imprescindible i consolidant la Roca del Vallès com un municipi compromès amb la salut i el benestar col·lectiu. Per a més informació i conèixer les pròximes dates de donació, podeu consultar el web www.bancsang.net.